torstai 29. joulukuuta 2011

Sny-paljastus!

 Syksyn sny-kierros on sitten loppu. Ja Johannahan se paljastui sitten minun salaiseksi ystäväkseni!

Viimeinen paljastuspaketti tuli eilen ja sieltä paljastui Cloverin pyöröpuikon pään suojat (point protectors for circular knitting needles) ja kaksi kivaa puunappia sekä kortti. Juuri neuloessani pyöröpuikoilla äidille sukkia mielessäni toivoin tuollaisia kapistuksia olevan saatavilla täälläkin, ei vain ole näkynyt missään kaupassa. Mutta nyt minulla on sellaisia sitten 4 kipaletta. Kiitos Johannan!



Kuvaustaustana pojan 8v koulussa tekemä joululiina äidille. Rakkain joululiinani <3

Olen saanut täällä neulomuksiakin valmiiksi. Nyt ollaan siinä kompastuskivivaiheessa, eli päättelyssä. Miksi se voi ollakin niin vaikeaa?? Täytyy ottaa tänä iltana itseä niskasta kiinni ja tehdä ne valmiiksi. Niistä kuvia sitten vasta valmiina.

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että paketti löytyi perille. Ja että nuo puikkosuojat tulee käyttöön. Täytyy myöntää, että en ollut ihan varma onko moisista hyötyä, mutta näyttivät kivoilta... Mielenkiinnolla olen blogiasi seurannut ja jatkan varmasti seuraamista nyt kierroksen päätyttyäkin.

    Hauskaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Kyllä vain. Minä tykkään että ovat tarpeelliset. Nytkin tuolla on yksi käytössä.

    Ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista